RSS-feed

2010-05-19

The End of an Era

Jag är framme på sista bladet för vintern 2010. Sista bladet är tomt då jag fortfarande har en flygresa över Atlanten kvar men askmolnet ser ut att hålla sig på behagligt avstånd så bladet förblir nog tomt. Men boken är fullproppad av händelser, upplevelser, människor och erfarenheter. Drygt åtta månader har jag varit borta och enormt mycket har hänt. Allt från säsongsförberedelserna i Boulder till skidfestivalen i West Yellowstone, vidare till Whistler, uppladdningen och genomförandet av OS samt en underbar vår och försommar. Här ifrån är det avstamp mot nya upplevelser och framtiden börjar delvis ta form, mer detaljer publiceras snart!

 Sista dagen på Whistler Blackcomb bjöd på solgropsbygge...
...där vi satt hela dagen.
Ett av säsongens sista åk - foto: Lisa Bartlett
Avslutningsmiddag, grymt!
Sommar i village.
"Är det inte vackert så säg."
Whistler 2010 - living the dream is checked out
"See you on the other side of tomorrow"
Som avslut tippsar jag om Matchstick Productions klockrena skidfilm Claim som nu är inne på andra säsongen. Fortfarande bland det bästa jag sett och en hel del är filmat i Whistler och på bergen runt omkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar